20 January 2012

cuti pertama kali untuk sem yang keTIGA


yeahhhhhhhh....
GONG XI GONG XI
terima's kepada kaum cina..kerana raya anda saya dapat tempiasnya sekali....
ouwhhh sangat sweet sweet strawberry..
aku suka CUTI...

dengan berakhirnya beberapa assignment
aku balik tak payah memikirkan apa yang perlu di buat dekat rumah..
so hari pertama aku menjejakkan kaki dekat SELANGOR
aktiviti pertama yang aku lakukan adalah
" MENGHANTAR ADEK KE TADIKA dengan berjalan kaki "
nasib tadika dekat aje dengan rumah..kalau jauh tak dapat derr
selepas menghantar adik aku masuk kedalam kelas dengan selamat
aku pown memandang sekeliling
da berubah sekolah pertama aku ni..
tetiba tangkap cintun pulak bila mengenangkan kisah zaman kanak-kanak 5 tahun aku..
teringat kat sini lah aku main pondok-pondok
dalam kelas ni aku belajar ABC.. count on me like 123 i'll be there
saya sayang sekolah tadika saya   
ok tutup love story masa kecik
selepas sampai dekat rumah
aku dah tak menyempat terus buka siaran TV9 "nasi lemak kopi O"
ouwhhhh saya sayang anda semua...
=___=!!
kalau aku da says SAYANG mean adalah V.I.P di sana
sayangnya abang aku lagi seorang tidak dapat menghadirkan diri kerana demam..
kesian kan....
semoga beliau cepat sembuh dan slemat di buli oleh eida dan darx
sekian =)

p/s : ALFATIHAH kepada izwan pilus yang baru sahaja menghembuskan nafas terakhir pada 20/1/2012 jam 6.20 petang...marilah kita semua sentiasa mengingati mati...innalillah wa inna lillahi roji'un

No comments: