8 January 2012

V.I.P baby-part 2

assalamualaikum W.B.T

semalam merupakan hari yang "SWEET MEMORY of THE YEAR" laa
finally..aku dapat jugak berjumpa dengan  "little spirit" yang aku sayang yang aku sokong selama 7 tahun.
gila kau, aku tak pernah minat orang sampai macam ni sekali kau taw tak..dialah jejaka pertama dan terakhir =)

aku memang dah tahu dan aku memang merancang taknak bawak kawan kawan se poli aku pergi ke tesco (mungkin aku kejam) tapi kalau bawak buat apa kan..mereka tak minat adam so forget it laa..

aku pergi jumpa adam dan V.I.P dengan eza serta pakwe dia...aku kan tak pandai drive kereta..kalau aku pandai drive tak payah aku ajak mereka..so terpaksa..

sampai kat tesco pukul 3 suku (kalau tak silap) lepas tu aku jenjalan masuk dalam tesco untuk cari beg nak letak keychain.. masuk tesco aku da berdebar sebab nampak kru hot FM..lupakan sebab aku taknak jumpa mereka.. aku nak jumpa V.I.P

aku menunggu si Jihah datang..boleh tahan banyak mulut jugak aku kan..potpet potpet mengalahkan bertih jagung..hahah tapi wa salute wey kat dia dari setiu sanggup turun terengganu ngan kelantan untuk support V.I.P..tabik springgg..

kitorang berdiri depan stage dengar lawak bodoh penyampai..tiba tiba (cewahh tibe2) si Jihah cakap "boy ngan yandy da sampai" aku teros kejar dorang...see!! gila kan..
lepas tu aku jerit laa panggil nama boy..tak dengar..BOY LAMBUNGG..!! heheh see..automatik dia toleh...
"kenal tak" : aku
"err...cik..." :boy
aku teros potong "cik nisa laa..haiyakk!!"
"oohh..yeah2 cik nisa " boy
hahah..nasib dia kenal aku..kalau tak memang kasi kick boxing..lepas tu bergambar dengan boy and yandy..
excited woiii......

lepas tu diorang dah kena masuk dalam kandang (kawasan perlindungan dari di serang feminats)

aku dengan muka tak taw malu pergi dekat boy..
mail lambung..!!
dia sporting wey..aku pown apa lagi kasi lah patung keychain tu..aww...
aku lah peminat paling kedekut..hahah
tapi paling penting dekat sana aku dapat kawan baru..muka selamba bin badak pergi tegur geng si Jihah dan kemudian lepak bersama fara..aku nampak dia pakai keychain AICO fc..so aku pown tegur je lahh

dapat tangkap gambar berdua dengan boy..boy memang best wey..marlon ngan yandy pown bes..
yandy malu malu..aku nak tangkap gambar ngan dia pergi tutup muka pulak..haiyakk!! pemalu jugak abang aku yang sorang ni..(konon lah)
waktu tangkap gambar ramai ramai maron caka kelantan ngan aku..
orhhh..terkejut beruk aku..aku pown belasah lah cakap kelantan dengan dia..aku ingatkan marlon pendiam..not bad jugak dia punya bising kan..hahha


yang pasti aku tak ambil kesempatan nak salam dorang..lagi pown aku taw abang adam tak suka salam dengan bukan muhrim..so di sebabkan abang adam tak pakai bandangan dia jadi "lupakan nisa oii.."

sentiasa ingat kata abang adam  " berhibur tak salah tapi jangan lupa pada tanggungjawab dan agama... "
so aku lebih bersemangat...pukul 6.51 petang aku da kena balik..sempat bye2 dekat yandy dan yandy pown balas bye2 aku..thanks V.I.P sebab kasi aku masuk ke kawasan larangan =)
wasalam

No comments: