7 February 2012

thePERTAMA KALI ♔

Assalamualaikum WBT

Sehatkah para sahabat dalam blogger..
Hamboii sekarang ni aku dengar si para para artis sedang giat membuat blogger..
Semakin lama semakin ramai..bagus bagus..bila lah agaknya abang abang aku nak ada blogger sendiri agaknya entah...
Anyway bukan itu aku nak cerita..
Aku nak kasi taw aku baru aje balek dari bercuti..
Kemana?? Adalah....
Yang pasti rasa debaran aku sudah terkubur..aicehcehceh..
Mula mula rasa berdebar kau taw and now i’m feel better and more..
Alhamdulillah mak dengan ayah dia okay dan family dia semua ok dan baik baik je...
Hahah mesti kau dapat teka kan aku pergi mana..
Sampai dekat sana dato’ R menjaga aku dengan baik..(ayat aku tak boleh blah)
yang pasti aku seronok sebab da lama wooo tak jumpa beliau...sumpah aku gatal !
sampai pepagi buta tu dia yang jemput aku..lepas tu pergi mana mana dia yang bayar...
like super princess wohhh...so duit aku selamat sebab tak payah keluar..shukran..!!

Di pendekkan cerita.. famili dia dapat terima aku as “menantu bongsu” bak kata dato’ R
hemmm...tak mengharapkan sangat title tuh sebab aku masih muda dan tak pasti lagi sama ada dia jodoh aku atau tak...
yang pasti aku suka tengok muka dia bila dia main kenyit kenyit mata dekat aku walaupun aku rasa macam nak cincang cincang muka dia bila dia buat macam tu...hahaha...
ok ketara sangat aku overdos bahagia...
Sekarang umur aku sudah melonjak masuk ke alam 20..so no wonder kalau my turn pulak nak kenalkan beliau dekat family aku...
ok ini paling berdebar ni..seriusly..!!
tunggu dan lihat aje lahhh...

muka dia taklah sejibik macam lelaki hensem ni..
tapi cara kenyit kenyit mata ni buat aku tak tahan rasa seperti mau di lempang lempang aje..




No comments: