11 November 2011

the MAKE UP

assalamualaikum MALAYSIA...hello peeps ^__^

ok..di sebabkan beberapa menjak ni aku jarang sesangat HONLINE..
err..correction bukan jarang tapi selalu online..cuma online je hanya 5 atau 10 minit je...

aku tak taw kenapa hari ni aku TER buka you tube " MAKE UP "
aigoo =__="

jangan di tanya kenapa

tapi bila tengok lelama macam bes pulakkan..
pakai pemanjang bulu mata, pemerah pipi, celak, lips2 bagai tu..
its cool men..

yerr..ketara sangat sekarang ni aku mula tertarik untuk berMAKE UP..
tapi seriously aku nak buat pengakuan aku tak de laa barang make up macam tu..

nak tengok barang barang make up apa yang aku bawak ke hulur ke hilir setiap hari....

silky girl..
ni pown aku jarang pakai..
bila emergency nak tengok cermin..baru aku guna

celak ni pown pakai bila aku tak pakai cermin mata


aku pakai perfume "murah"
bak kata kawan aku
mana main pakai jenama mahal2..
no money no user laa kann

aku paling suka dengan benda ni..

losyen pOwn aku pakai ikut mood..
tapi aku akan pakai bila nak bersalaman dengan orang je
heheh
konon tangan lembut..
realiti kasar
tengok lah aku amek kos apa..
semua benda kerja kasar

yang ni aku pakai bila nak keluar aje..


so hanya itu je yang aku pakai setiap hari..
simple aje kan..

aku ada gak teringin nak pakai blusher, bulu mata palsu..

macam mana lah agaknya ya muka kau kalau make up tebal tebal..
akan jadi macam ni ke??

OH MAK DATOKKKKKKKKK..!!

ada orang cakap make up tu seni..
mana seninya??
hemm..maaf lah aku tak seberapa pakar bab2 macam tu..
tengoklah muka aku..
make up dengan tak make up sama je


time ni aku keluar tak pakai apa apa pOwn..
sebab keluar tempat dekat dekat je

cuba anda perhati kan betul2
sama je kan.
aku make up dengan tak make up

hemmm...
muka aku semua sama je

sebenaqnya cek tak suka snap gambar
tapi bila mood perasan nak jadi top model da sampai
keluarlah gaya gaya pelik..

hehehe
jangan marah ha..

aku nak tunjuk kat kau orang 1 video ni


nama dia NISA jugak
dia nisa cantek
aku nisa kurang CANTEK..

"pandainye beliau make up...canteknyaaaaaaaa..."






No comments: