25 November 2011

goodbye sem DUA..

assalamualaikum #__#
sehat sehatkah kalian..???

entry aku kali ni kononlah sedih kan
goodbye sem DUA

ayat tak tahan "i'll miss you"
..padahal aku PALING happy sesangat

ok laaa..
stOp pasal semester dua yang bagi aku the sweet memorise to forget
(kenangan manis untuk di lupakan??? APAKAH =__=")

baiklah
seperti yang di katakan pada tempoh hari
aku nak story morry dengan kau orang pasal aku and the geng nak pindah rumah kan
yes correctly..
aku nak blah dari rumah usang tuhh..
errrghhh..
better jangan pikir dah

aku dan kengkawan hanya menepahsebuah kereta jenama kancil 
untuk menyumbat segala perkakas rumah..

memang gua penat..
kawan kawan aku pown penat jugak






panda ni adalah meja study aku




banyak kan???
thanks jugak kat kengkawan aku yang sentiasa membantu
APA YANG PENTING??
KERJASAMA!!

ok sekian

No comments: