17 November 2011

final EXAM sem 2 (part 1)

assalamualaikum W.B.T
sehat kah kalian semua??
aku baru sahaja terlepas satu azab..
azab apa??

azab duduk dalam kelas peperiksaan..
ok semalam 17/11/2011
merupakan hari aku menjawab exam bagi subjek "mechanic"
sedih woiiii..
aku tak dapat jawab..
kertas soalan paper 1 yang ada ABC aku main tembak ikut suka aku je..

yang paper 2 pulak..penuh dengan calculus..

dan aku dengan senang hati main tinggalkan..
tak jawab..
inilah yang di namakan belajar tak ikhlas..
penat woii belajar bagai nak rak..tapi satu ke hape aku tak boleh jawab...
yaALLAh tetiba aku merasakan bahawa diri aku ni tak berguna langsung..!!

"mama..babah i'm sorry because dissapointed you.."

ya ALLAH,
aku mohon kepadaMU KAU kembalikanlah semangat kepadaku untuk mengahadpi peperiksaan yang akan datang...harap aku dapat buat untuk paper yang akan datang..aminnn..

da lama tak buka internet..dan bila aku buka
keluar berita pasal abang adam kecewa dengan media
abang...jangan putus asa..saya sentiasa sokong abang adam sampai bila2 sebab awak adalah idola saya dari dulu lagi..sekian ^__^

No comments: