4 November 2011

the first TIME...wink ^__^

kepada semua warga islam...

sehatkah beliau beliau semua..??
hari ni aku tetiba terasa dan berasa nak join CONTEST..
contest ape??


ini merupakan kali pertama aku join contest..
wuhuuu...
hopefully aku menang..
tapi aku tak mengharap pown..
sebab aku sesaje je nak join..
"undilah saya.. hanya taip cik A.N.I.S.A dan hantarkan kepada 
wah..dah macam program realiti pulak..ngeeee

di kesempatan yang ada ni aku nak ucapkan jutaan ribu riban kepada 
 datins khalilah wajihah kerana sudi mengundang saya sekali untuk join contest vava-BUM ni


ok sekarang merupakan masa yang terluang untuk aku meng-tag nama orang
sasaran utama mestilah yang invite aku



"kalau aku menang aku hanya nak coklat..sebab aku penggemar coklat yang tegar"

ok sekian..


pesanan penaja : yang BURUK datangnya daripada saya.. dan yang BAIK itu datang daripadaNYA..amin






5 comments:

eida said...

Hahaha! thankz tag sye! hahaa

Ain Fadhilah said...

thx join btw ini giveaway lah bukan contest.Lagipun kitorang pilih guna cara random

cik A.N.I.S.A. said...

aigoo =__="
maaf maaf...heheheh

Faqihah Husni said...

Thanks sesangat sebab join :D Good Luck! Hehe Seriously! Blog kamuuuuu OHSEEEM SANGAT!

cik A.N.I.S.A. said...

wow..!!
faqihah..thank you..
xdel aa owsem mana pOwn hehehe