3 November 2011

da NOVEMBER ke??

assalamualaikum..


wahh...sudah bulan NOVEMBER..
"macam mana aku boleh tak terperasaan"
cepat betul masa berlalu..
tak sempat aku nak bermanja-manja dengan bulan OKTOBER..
hahah..ayat menggedik..

ok..aku nak kena semak my schedule
"kau pikir kau artis laa..nak semak jadual ko ha??"
ok actually i'm not artis 
but BAKAL artis..
wahh..melampau aku kali ni 
lupakan kejap

so bulan november aku ada ape yer..??
jom kaji selidik kejap


owhh okay i have final exam for sem 2..
berambus cepat sem dua
ko nak taw kenapa
sebab subjek sem dua susah woii..
kepala aku da penuh dengan nombor..
aigoo =__=!!
pening pening pening..

"nisa..naseb kau laa..sape suruh hamek kos engineering lagi.."
arghhhh..rasa nak menjerit pulak..
memang kemarau otak aku..

ok bye

No comments: