21 November 2011

final EXAM sem 2 (part 2)

assalamualaikum WBT

hari ni 21 NOVEMBER 2011
bermakna aku sudah pown selamat menjalani kertas paper yang kedua
senang ke susah???
boleh tahan lah soalan dia...
di mana ada kemahuan di situ ada jalan...
di mana ada aku di situ akan ada nama V.I.P..
hahah..
ok peribahasa yang tak bole pakai..
hari ni merupakan subjek yang not bad lahh..
seperti yang di ketahui umum aku TAK SUKA matematik

sila lah buat kalau kau orang suka matematik..

ok di sebabkan cuaca sekarang kurang baik
dan aku pown selsema..

aku malas na taip pepanjang sebab esok au ada exam untuk paper paling killer
iaitu AGROTECHNOLOGY dan THERMODYNAMIC..
untuk pengetahuan kau orang THERMO paling SUSAH gampang..!!
dan markah P.B  aku down..

sekian ^__^

say YES after exam

No comments: