23 November 2011

final EXAM sem 2 (part 3)

assalamualaikum...

sorry kalau lambat update blog..sebab tak de masa
22 NOVEMBER tarikh yang amat bermakna buat aku sebab pertama yang amat penting adalah besday abang kesayangan aku rayndra putra bin jubidi a.k.a BOY
to my little brother..
seunuchukae oppa...
tahukah anda betapa banyaknya saya sayangkan anda berlima???
I LOVE adam I LOVE V.I.P

ok aku malas nak wish pepanjang kat dalam blog ni sebab aku da mesej boy semalam...
(sempat lagi walaupun aku ada paper untuk ari esok)
ok lupakan..

ari ni aku dah lepas untuk satu lagi paper..
iaitu paper "AGRITECHNOLOGY"
people please dont ask me the question because my answer are "so far not good"
hahahha

ok..entry kali ni tah pape..

pape pown aku gembira sesangat sangat..

BOYYYYYYYYY...happy besday...!!!

No comments: