14 October 2014

kad kawen


kesian lahaiii si memok demam...mohon cepat sembuh..nanti kembali bertenaga *hanya mampu doa dari jauh*

sebeblum ni aku dan si memok ada bincang pasal nak kan hubungan lebih serius dimana hubungan tu 'HALAL' dan dapat mengelakkan dosa dosa...wuhaiiii kalau dosa tu boleh nampak dan di sentuh, konfem bertan tan berat dosa aku woiiii....sabar je laaa...

jadi untuk hubungan yang lebih serius, aku pastinya sudah tergedik gedik mengimpikan itu dan ini..tapi duit tak de, pejam mata dan teruskan berangan..
bukan duit tak de tapi belum mencukupi....teruskan menyimpan !!

malam yang lepas lepas hari tu, aku ngan si memok ada bincang pasal hal ni kan, esoknya terus aku gi kedai runcit, niat hati nak capai surat khabar, tapi tercapai majalah Perkahwinan.. kau boleh nampak tak betapa eksaitednya aku =, ="

dalam majalah perkahwinan tu dia dah sediakan schedule setahun before kawin..apa yang patut kau rancang, apa yang patut kau buat, berapa bajet kau, apa yang perlu dan tak perlu di beli...erghhhhh lagilahh eksaited aku plus plus plus ^^V

ok first sekali majalah tu bagitaw,

perlu pilih tarikh untuk majlis...so aku pownn text laa si memok *disebabkan si memok busy kerja, aku buat keputusan dan tanya dia* dan nasib aku bertuah, dia ok je dengan tarikh yang aku pilih...tarikh apa dan bila?? nantilah weyhhh..ni baru planner..planning je pownn kena hapdet dalam blog ke?? ehh terserah guwa laaa..

so tarikh dah set..tinggal prepair bajet je...
Ya Allah KAU mudahkanlah niat anak muda dari cucu cicit AdamHawa ni...

sekarang aku dok usha usha kad kawen yang hemmmm boleh menepati bajet..*bajet pown tak taw berapa lagi hoiiii* 

kat bawah ni ada beberapa pilihan...
kalau korang nak order boleh pergi terus ke blogger niii FIZGRAPHIC
design dia pownn boleh tahan cantik cantik je *bagi aku laaa*














yang best nye kat fizgraphic niiii, harga dia not bad..eh jap ke kat luar lagi murah..?? mohon panadangan korang..tapi ni baru first research..rasanya banyak lagi masa boleh cari lagiii..kalau sesapa taw ada harga yang lebihhh berbaloiii tolong kasi taw...


p/s : esok dah start kerjaaa...alahaiii cutii ni mencemburui aku betol =,="

TQ reading (>,^)v,


No comments: