1 November 2014

November : 7 hari sebelum besday dia

assalamualaikum people,


haii november..untuk dua minggu before besday dia, aku dah start busy menggagahi otak supaya dapat mengeluarkan idea2...tapiii hemmm makin di push push makin blurr...
tapi alhamdulillah berkat orang2 belakang, aku gagahkan juaa..thanks
orang belakang siapa?? owhh rahsiaaa...after semua berhasil baru aku bagitaw...

pertama :
sediakan rangka rangka nye, siapa hulu balang hulu balang..bahagikan tugas masing, dan juga bajet

kedua :
sediakan menu.
nak makan apa?
minum air apa?
kek apa??

ketiga :
cari hadiah dan buat DIY...tapi nak buat DIY ni macam payah sikit je...takut masa mencemburui aku...tak tak tak...sebenarnya aku kerja dan masa tu tak taw sempat ke x..maybe aku patut korban kan masa tidur aku..

keempat :
planning nak prank dya...ok ni aku serahkan pada yang pakar,walaupun aku berpengalaman mengenakan orang...tapiiii hum hum tunggu dan lihat jadi ke x..

ehh korang kalau ada idea nak prank kan orang, bagitaw laa ok...boleh aku kutip idea korang...

p/s : pahang menang sooooo..bilik tidur aku cat kuning biru laa ea?? T__T



TQ reading (>,^)v,

No comments: