13 October 2014

nak bagi apa untuk dia?


haii korangg *sepiii  jeeee*....hahaha
tak kisah lahhh...dah lama aku tak update blog, well busy kerja tambahan aku bukanlah wanita kerjaya yang ofis hour...ehhhh..kau dah pasal mention besar2 nisa oiiii...
tak perlu tak perlu sama sekali...harini aku tengok berlambak orang hapdet nuffnug..orang hapset give away, mata aku berpinau pinau nak klik situ nak klik sini..haisyhhhh *babap tangan niii..tamak bebenau*
ehhh arini aku nak hapdet apa aku pown tak taw..masih pikir pikir lagi..tapi jari kontot ni laju aje menaip mengikut kata hati.. *gasak kau laa*

ok disebabkan ini bulan OKTOBER, which is lagi sebulan dari sekarang besday si memok..so aku terpikir pikir, hadiah apa aku nak bagi..kalau ikut hati aku, aku nak je bagi diri sendiri, ikat rayban atas kepala, then pakai baju tulisan 'HB sayengggggg #namadiaturn22'..kikiki
gilaaa kauuu tak malu nisa oiii...ni bukan jimat belanja tapi kadakatun (kedekut)..

sooooo...pe yang patut dihadiahkan??
aku pikir, aku research sampai habes koata internet aku..pffttt..awok awok, ni semua demi awok tawww..walau pun setiap kali jumpa mesti pembuka bicara perang dingin tahap 890 darjah celcius..

aku ada dua pilihan..ni pownn refer benda yang si memok suka pakai hokeyyy

pilihan pertama KASUT..
disebabkan si memok ni memang gilerkan futsal, gilerkan bola padang, gilerkan bola, why not aku kasi kasut kan...tapi bukan kasut futsal laaa...rugiii hoiii...beli kasut memahal, kau lenjan main futsal, sebulan dua dah jahanam..owhh TIDAK TIDAK !!

ni antara yang aku rasa hemmm ok laaa colourfull dan nampak macam wow..
maksudnya berani laa kan kalau lelaki tu pakai macam nii..bagii aku laa..bagi korang pulak??
agak agak dia suka ke?? hemmm..

pilihan kedua JAM TANGAN..

si memok aku ni jugak adalah seorang yang penggiler jam tangan..setiap kali jumpa setiap kali tulahh tukar jam tangan..kekadang hati aku berbicara..nahh hamekk klasik sangat ayat aku..berbicara terus..ok2 sambung balik..hati aku berbicara " dia nii ada kilang jam ke..hari hari tukar jam?? "...
weyhhh kalau harga jam sepuluh dua puluh hingget aku tak kisah sangat..ni ratus ratusan ringgit..bazir kan..ada jugak makhluk macam ni kat dunia kan..ke tu memang hobi seorang lelaki?? ha jawab?
jam faveret dia, aku rasalahh tu faveret dia..G-shock...di sebabkan dia ni suka tukar tukar jam jadi aku nak bagi dia jam, nak tengok, dia tukar ke atau dia nak stay dengan jam yang aku bagii..kononnya lah kan..padahal belom bagi lagii..choiihhhh

kau rasa??
aku rasa macam smart..
brand apa??
aku tak kisah lah brand pe..yang pasti ianya macam limited edition
sebab apa??
sebab kau tengok laahh nombor dia arabic sangattt...pasar malam pown takde jual taw



tengok laki ni pakaii...bagi aku "smartnyeeeeeee"
kalau si memok pakai?? mestiii wahhh semat dowwwww

jam ni pown ada set couple..
tapi aku tak pasti nak beli set couple atau untuk dia je ke...sebab aku tak suka pakai jam besi besi niii..merugikan..!! sebab diameter tangan aku tersangatlahh kecil taw..nanti kena potong tali jam..huhhh sedih..

kalau korang nak bagi macam ni kat kesayangan korang, carilah kat sini mem watch

hemmm...so mana patut aku bagi??
mana yang dia suka?? kalau ikutkan peratusan hati aku ni nak bagi jam tangan..biar dia pakai selalu dan biar dya tepati masa sikit dan lagi satu aku tak suka jam tangan di kongsi kongsi dengan orang lain..kikiki...


p/s : harini cuti..belom cukup rehat dekat rumah dapat whatsap suruh OT..erghhh..TAKSUKA cuti diganggu oiiiii..please ok !!







TQ reading (>,^)v,



No comments: