13 October 2014

short vacay : melaka


hesyhhh dah memalam hapdet lagii entry taw pompuan niii...pegii tido laa hoiiiii
alaaaa...sementara cuti nii bagi laaa peluang untuk aku hapdet blog..please please

so kali ni throwback cerita minggu lepas..aku g melaka dengan mereka..walaupun kampung aku kat melaka, tapi feel keluar dengan mereka sangat lain hokeyyy











maaflahhh kalau banyak gambar di atas, aku pose terover sangat..feeling eksaitedddd time tuhhh...
hikhikhik....eksaited sebab pertama aku jalanjalan jauh dengan mereka first time, kedua aku jalanjalan guna duit aku sendiri, ketiga aku jalanjalan drive sendiri untuk satu hari tuhhh... *barai kaki barai mata hoiiiii*
tapi as long as, mereka happy aku pownn happy walaupun hari tu hampir eksiden..tapi ALHAMDULILLAH....

TQ reading (>,^)v,


No comments: