13 October 2014

3M



update lagi =, ="....hikhik mohon lahhh wahai reader jangan muak melihat nama aku naik di list korang...sesungguhnya aku ni memang dah lama pendam nak menaip...ada aja aku nak share, walau segalanya hampeh tak berkualiti..gasaklahhh.. #blogakukauyangpanas *kemahennn hashstag*

aku nak bagitaw  (walaupun aku taw korang taknak taw..tapi aku nak bagi taw jugakk) aku ni suka sangat menulis menaip dan membaca !! habit dari dulu sampai sekarang tak boleh dikikis...

MENULIS

kalau korang nak taw, aku ni dari dulu sampai sekarang aku kuat menulis..sebab tu setiap kali tahun baru, aku dah sediakan new diary..sampaii pening pening aku pikir tahun ni nak diari kaler pe..kemain over..last2 terbengkalaiii...bukan apa, aku kalau dah tulis, mulalah aku memaki mencaci orang yang aku tak suka..lebih baik maki diam diam kennnn...kalau tak tulis kat diari, mulalah aku buat karangan berjela jela...kalau dulu time sekolah, bab2 karangan memang kasi kat aku lahhh pejam mata, tengok tengok tak cukup kertas kajang kauu..tapi itu karangan melayu lahh..cuba kasi karangan omputih, aku rela kosong dari perah idea..hahah ba alip nga ngang !!

MEMBACA

yeppp..selain menulis aku suka membaca, kalau pergi popular, mesti cari novel baru..aku stat membaca dari sekolah rendah lagii..dan kerana taksub kan membaca aku pernah sekali menang dan nama di ishtiharkan kat pentas sebagai juara membaca *proud to myself* dan sampai sekarang aku simpan lagii hadiah berupa frame gambar kat bilik niii...ok lupakan kisah silam ye anak anak...sekarang ni sejak dah bekerja, buku sebiji pownn aku tak dapat pegang..kesian kan?? dont woriii ok..tak gunalah fon canggih manggih..fon apple durian rambutan di cipta kalau tak reti nak guna kan..aku taip aje nak baca apa semua dihujung jari..and opkos blog korang yang aku terjah..hihi
jaga jaga cik salmahhh

sampaiii nak berak pownn aku bawak masuk jamban taw..apa teruk sangat ntahh


MENAIP

yup di sebabkan sekarang diri ini terasa semakin dewasa dan kerana itulah tertubuhnya blog ini...kenapa?? sebab reason dekat atas..kerana taksub..taksub sangat nak pompang pompang macam makcik2 yang kuat gosip tuhh hikhikhik...aku minat menaip since dapat sambuang diploma lahh..time tuhhh aku ada lappy sendiri *walaupun kepunyaan bapak aku* tapi ok lah kan dari tak de..dan sejak aku ni kecoh plus kepoh dok berjalan jalan pergi bilik orang sampai aku terjebak dengan blog sebab berkawan dengan kakak senior blogger time kat polii sejak tulahhh aku suka menaip... aku menaip sebab aku taw rahsia akan mudah tersebar jika aku menulis diari dan simpan kat hostel..takkan aku nak menulis diari besar alam depan roomate..maluu hoiii nampak sangat kegadisan nantiii...jadi aku memilih untuk adakan blog which is time tuuu internet memang free pakai hostel punyeee hahah...apa tunggu lagi kan..dan alhamdulillah dah 4tahun lebih aku berjinak jinak dengan dunia menaip walaupun sekajap timbul sekejap tenggelam..

ok laaa sebab dah pukul 4 pagi kau masih berdondang sayang..ni entry las untuk hari nii..lets sleep

p/s : future SIL cakap muka aku macam Nuha AF..aku pownn rajin u tube video nuha...yang aku nampak sama, dia pakai jam belah kanan sama aku..muka?? entah...gaya?? kau rasa?? kalau nuha Af baca kompom dia gelakkan aku balek sebab perasan sama..hahaha




TQ reading (>,^)v,



No comments: