14 October 2014

korang pakai jam tangan kanan atau jam tangan kiri


sekadar perkongsian...


semua kategori diatas 9999999999 peratus adalah betul sama sekali kat aku..alahaiii apa ke buruk sangat perangaii aku ntahh.

yuppp..aku ni seorang yang keras kepala bak kata orang negeri sembilan, BEGA !!
"bega bona ekau ea nisa"...nampak aku macam cool rileks, dalam diam aku kuat memberontak, tapi sekrang pemberontakan ni kurang sikit dah..hihihi..mungkin faktor usia dimana darah panas dah mula menyejuk..boleh tak macam tu??

aku tak suka orang arah aku wat itu ini..tapi atas desakan kerja, hemmm makan hati beb tak dapat melawan bos..gila kau nak lawan bos..huhhh..sabooo je laaa wahai hatii

EHEMMMM yang tang ini aku suka memuji diri..setia sangat weyhhh..sebab musabab yang kukuh aku setia, aku dah berkawan dengan kawan aku yang seorang ni hampir 13 tahun dahh...eh2 setia tak bermaksud kapel2 taw...tapi kan tapi kan kepada jejaka yang dah dapat hati kecil niii jaga molek dehhh..siannn laaa kat aku kalau kuciwa, aku akan bawak diri..konon merajuk laa kann *mengada budak niiii*

hati kering?? aku tak taw laa bila masa pulak hati aku jadi basah, tapi totally aku perhatikan diri sendiri, yup aku tak kisah orang nak mengata aku apa pownnn...yeke nisa kau tak kisah?? aku kisah just aku akan pendamkan..pendam sampai dah bercendawan laaa...

sape kenal aku, akan taw aku garang ke tak...takkan aku nak mengaku yerrr saya garang...kalau aku mengaku macam tu, komfom aku tak de kawan nanti...

pada dasar nya aku seorang yang kepoh kecoh dan ntah lahhh..tapi base on awal2 perkenalan, aku ni pemalu...nak bersuara tu, alahaiii malunyeee nak kuarkan suara lemak merdu bak buluh perindu nii..tapii kalau dah kenal, mak aihhhh dah macam nyonya jual ikan..pompangpompang...

last....aku memang pantang dicabar..contohnyaaa..hikhik malu laa pulakk nak cerita...ok laa bye
aku kongsi benda ni sebab aku pakai jam tangan kanan..
kalau korang pakai jam tangan kiri pulakk, sini aku kongsikan jugakkk


p/s : nuha oh nuhaaaa....si memok stat panggil aku nuhanisa...ciskek biadap !!





TQ reading (>,^)v,



No comments: