20 August 2014

promis yang haprak

assalamualaikum people



weyh hari ni aku cuti, dan cuti aku tak delah bosan sangat..yelaa melepak goyang kaki kat rumah, ape dehal...cuci kain, sidai kain, lipat kain, memang makanan harian perempuan kan..kain kain dan kain....
hari ni aku nak cakap aku bengang, bengang sangat kat mamat ni....walau sayang deep2 macam mana pown, bengang tahap menyampah, toksah cakap...huh !!
susah sangat nak tunaikan janji...bukan tunaikan janji pe taw, susah sangat nak tepati apa yang di cakapnya...memanglah dia tunaikan apa yang aku minta, tapi.... yaAllah lambat kemahennnnnnn, mengalahkan internet nak habis koata je...LOADING atau melayunya lembap !!

salah ke sekali sekala tu tak postpone sesuatu benda?
memang pantang betol kalau orang postpone2 ni...kalau aku postpone xpelaaa *ada aku kesah*
kalau dulu kemahennn cepat mengalahkan kereta fairlady *motip sangat kau amek kereta adam*
sekarang mengalahkan kereta tersadai dilebuhraya yang jem time raya je...

betol laaa cakap orang dolu dolu, indah bercinta time awal2, sekarang?? huhhhmmmm.....


p/s : esok aku dah kena keje, tp aku masih gagah mendengar masalah nadia, well frens need my shoulder...be strong beybeyhhh !!

TQ reading (>,^)v,



No comments: