26 August 2014

nak pergi tapiiii

assalamualaikum people

hehehe..memalam cenggini, review benda yang menjadi idaman yang masih tak dapat sangat sangat laa mengujakan sambil sambil korek muka yang di tumbuhi baby jerawat...
ok benda yang nak sangat aku pergi buat masa ni adalah ke zoo negara...aku rasa last aku pergi zoo masa tadika..sekarang aku pown dah besau dah boleh kawen dah pownnn..ehh gatal !
selalu  mengimpikan berjumpa dengan haiwan haiwan...owhhh comel sangat taw..walaupown diri ini penakot dengan kucing..entah apa aku nak takut dengan haiwan kesayangan Nabi SAW tu pown aku tak tahuu punca..ahh sudah...

so aku sesaja laa cari cari apa yang bes kat zoo...tak dapat pegi pown xpelaa..janji dapat tengok..
selalu kalau nak pergi Ampang, mesti nampak pintu gerbang zoo negara tuhhh...yelaaa nak pergi Ampang kena merantasi Ulu Kelang dulu..tapi itu laa just boleh tengok je..nak masuk kirim salamlahh tak de sape nak layan permintaan kau nisaa..


padahal kalau nak pergi sini tak delaaaa jauh sangatt..tapi kejadahnyaa nak pergi sensorang..

kak rimauu...tolong lah jangan buat tarian pokok..

aku dari dulu memang minat dengan kura kura
ni semua angakara tengok cerita cina pukul satu dua pagi tu laa..
sape bela kura kura nanti dapat cinta sejati..huh yelaa tuu..aku pown boleh tahan bangang jugak pegi pecaya..haisyhh karut lagi syirik..

ololololo...tomeynyaa awak kak pahh (zirafah)
dulu dulu kan time kecik kecik gi zoo kan aku pernah taw beria ia, nak tunggang zirafah, tapi zirafah mana boleh tampung kita..


dan bila hati ni beria ia sangat nak pergi sana..then bukak laa laman web ZOO NEGARA (amboiihh kemain taw siap ada sound track suasana utan lagii)
tujuannya aku nak taw laa berapa bayaran nak masukk

ha HAMEKKK kemahennn mahalllll...tapi aku paham, bukan senang nak jaga haiwan..tambah haiwan macam panda and what else binatang yang demand harga makanan dia..


hemmm alaaa haiiii...zoo negara punya planning nanti nanti laa dulu..sekarang kena kumpul duit untuk benda benda yang lagi penting..adek aku nak balik perak hantar report praktikal dia...nak pakai duit lagi, bayar duit kereta lagii...

sila pendamkan dulu hasrat nak kesana ye cik nisaaa..ok bye !



p/s : masih perang dingin dengan si memok..boikot woii boikootttt

TQ reading (>,^)v,



4 comments:

Sue Izza said...

nak pegi ajak tau,heheeh akak pun zaman kecik dulu je pegi sekali hehehe

Unknown said...

Tkejutkan skali tgk harga..hahaha..sy pon tsedak tgk harga..cancel terus nak pergi zoo negara...cm x best lak nk pergi berdua je..

Unknown said...

ayat style giler

A.N.I.S.A. said...

kak sue : alamakk kak..dah terpegiii dulu...pegi zoo melaka

ain : kan..pergi ramai2 baru syiookkk

syawal : mana yang style nye??hihi