26 August 2014

bebel : bosan

assalamualaikum people

disebabkan ari ni aku cuti dan aku diberi kesempatan yang amat panjang untuk menghabiskan koata internet wifi kat umah..mihmihmih....
entah apa yang mengarut sangat lah minah ni nak karutkan....sampai je kat umah aku sibuk view pasal travel...negeri itulah negeri inilah...last2 terbungkang tido....mama cerita apa pown aku tak dengar...yelaa penat, keje malam, siang2 laa nak cas tenaga...
masalahnyaa search travel sampai termimpi mimpi cito ea...teruk betul perangai kau nisa oiiii...

last last bangun tido sampaiii nak ke asar, tapi belom asar laa..aku sempat layan cerita filipina yang baru kat TV3..apa ke nama tah tajuk dya...yang pasti hero tiptop hehehe...

p/s : dah 3 ari perang dingin dengan si memok...macam tiada ending je...huh bosan !


TQ reading (>,^)v,



No comments: