20 August 2014

bebel : work

assalamualaikum

hari ni merasakan mood cuti dua hari aku telah di ganggu oleh anasir anasir jahat dari tempat kerja...padahal xde lah jahat mana..ayat kena lebih..
tapi fakta, AKU TAK SUKA HAL KERJA MASUK DALAM HAL CUTI AKU...nak release tension pown tak berbaloiiii taw..!!!! nyampah plus sakit hati apabila semalam dapat wasap dari trainer tempat kerja, dia snap gambar kesalahan dari orang bawahan aku dan siap tanya, nisa macam blablabla...merah telinga gigil jari hati jangan cakap laaa kan...macam nak gigit2 henfon depan mata, tekan skrin nak reply balek pown, taip delete taip delete je... nasib skrin fon xcrack, kalau crack? xke berbaloii bulan ni pakai fon baru... ahh macam haram !
selesai meng'cool'kan diri sendiri dengan mengambil tidur sejam dua, stress2 siap masak lempeng ngan sambal ikan bilis, makan depan Tv tengok cerita rindu awak 200 persen...wat evaaa..
dan tetiba malam menjelma, dapat lagi mesej kali niiii..DAMN !!!
memang menangis berjurai jurai weyyy....
ni yang dinamakan lembu punya susu, sapi dapat nama, korang punya salah, aku yang kena tibaiii...waiting esok ha people, tomorrow we got meeting..!! ready..!! siap korang esok...!! tiada lagi excuse me, tiada lagi pengampunan !!!




TQ reading (>,^)v,



No comments: