3 August 2014

last minit raya

ASSALAMUALAIKUM

hey hey hey wasap wasap (mood happy)

well as u know, finally i dapat jugak beraya nokksss...
penat taw kita menanti hari kecutian seduniawi...TETAPIIII, ha jangan tak taw, suka suka hakak ni noks, ada kisah geram di sebalik ke happy'an di wajah suci hakak ni.. (alaaa..gedik dow)


alkisahnyaaa (flashback)

aku ni dah lah keje malam, keje yang tetiba menjadikan aku bertambah stress..but so k keep smile and chillex...balek kerja dalam keadaan yang manyakkk sunyummm sebab menanti detik detik pertemuan..aicehceh..gatal !!!
he told me, around 1 pm he took me..but..everythings like janji melayu yang di capati..tapi ni bukan capati dah taw, ni roti canai, roti jala,, segala jenis ibu roti bercampur dah..herghhh !!!
kalau nak taw, aku dah siap awal kowtt, pukul 2 lebih dah siap, siap panaskan kereta, aircond saiz 4 pown tak dapat menyejukkan hati yang tengah amarah..aku dah hampir2 nak tinggalkan si gemuk tu taw...dah jalan keluar simpang, then masuk balek...hanya tuhan je taw, menunggu sampai menangis jugak tahan geram..habis lencun aku punya celak...
dah tu, aku kol xnak angkat, tak taw orang risau dia ke x...weyhhh kalau aku ni ada penyakit sawan, memang naya dia aku kerjakan..biadap !!

then dia sampai2, dengan muka durian basi nya, tak de perasaan bersalah.haisyhhh Allah je taw..
kan tak pasal pasal aku dah gigit tangan dia, geram punya pasal...

HAMEK KAUUU RASAKANN !!!

kemudian pergi umah family dia, memang aku hipokrit habes laahh..muka perlu lah ada kemanisan untuk memikat hati family sana..ceewaaahhhh...weyhh mak dia masak sedap gilaa taw..ikutkan hati memang aku nak tambah, tapi pikir ramai tetamu, kesian mak dia nak masak banyak kali, sabar weyy nisa...next time makan lagi, selesai makan, aku selfie tahap tak taw nak cakap laa kan dengan adik dia...alahaiiii layankan aje...

kemudian, aku terus jumpa buah hati tercinta mek jijah casandra (gasak aku tukar nama kau jah), tengok feling kesayangan, we ols pakai pinkish2 taw, terserlah kewanitaan kemelayuan aku...
kitorang gi umah miza, next I CITY....in love sangat...hati aku ni berwarna warni sama macam lampu i city...happy sangat...janji buah hati tercinta seronok jugak kann kan kann..lapciyuuu laa..
terasa meriah sangat raya bersama lampu lampu i city...

eh...penat laa menaip ni...nanti aku sambung lagi lahh
nah tengok la gambar we olsss

ok ni anak sape aku tak taw, bukan anak nordin taw

with kesayangan



she with her bodygad

me with my original bodigad

ok sape yang nak masuk RED CARPET I-CITY, aku tak pasti bayaran sebenar dia berapa, sebab aku pergi time promosi raya, eh ni kebetulan je taw..aku tak taw pulak time ni ada promosi raya..rm35 hanya untuk berselfie dengan retiss gittuuwww...not bad laaa


fair kan curang.. =)

last, kitorang semalam balek sama2
aku perati je mamat ni menonggeng nonggeng bawak moto...kesian dia..




p/s : Ya Allah, hari ni hari jadi ayah aku, lindungilah dia, berkatilah segala pekerjaan nya kepadaMu..




TQ reading (>,^)v,



No comments: