9 May 2013

...

assalamualaikum people

kenapa kebahagiaan Allah pinjamkan sementara?? kenapa aku rasa lain macam sangat..rasa macam nak menangis pown ada..tapi aku tak tahu puncanya...oh nisa please dont drama...
atau aku sentiasa terfikir akan hal semalam?? wait bukan hal politik tapi ada satu hal iaitu masalah hati...
nak tanya, masih ada lagi ke lelaki yang malu untuk ungkapkan perkataan "sayang"??? hemm... tapi kenapa dia nak malu..kalau dah betul sayang just say it..not keep it...but its not important...
patot lah aku rasa sedih..rupanya adik aku, tengah dalam keadaan sedih..sedih dan takot untuk melihat keputusan exam...ya Allah KAU berikanlah keajaiban buat adik aku...semoga result dia kali ni ok dan lulus dengan cemerlang...
to little sista, sejauh mana kau berada..ingatlah Allah sentiasa ada bersama kita dik..jangan pernah lupakan solat, jangan pernah putuskan perhubungan dengan Allah dan family..tak kiasah apa sahaja result kau, itu adalah usaha kau...jangan pernah takut nak melihat result....sebab tak semua orang yang berjaya akan mendapat pekerjaan yang hebat..kau bertuah dik, hanya dengan result kau yang tak seberapa masa SPM dulu, kau akhirnya dapat sambung ke peringkat diploma dan masuk ke Universiti....
so please dont cry sista...i will always with you





No comments: