5 May 2013

alfatihah

assalamualaikum people...

yeahh hari ni ramai busy meng uploadkan gambar jari cat biru...termasuk mak aku... aku?? belum tiba masanya...walaupun dah mencecah umur 21....insyaAllah aku akan undi pada masa akan datang...
korang tolong sedekahkan Al Fatihah buat kawan aku yang baru sahaja kehilangan datuk tercinta...
kisahnya, pada waktu pagi, aku ngah sibuk menstalker orang then aku terbaca news status...dan status tersebut mengatakan bahawa atuknya sudah pergi menghadap Ilahi....DANGGGGGG !!!! shocked tak terkata...wahai sahabat, aku harap ko tabah menghadapi semua ini ye...
tadi selepas semua selesai pergi mengundi, famili belah ayah aku kumpul ramai ramai....adik beradik bergosip..itu perkara biasa bila dah lama tak berjumpa...then sedara yang paling rapatdengan aku cakap "nisa ko tak pergi melawat family boyfren ko..??atok dia dah meninggalkan"
then aku jawab "aku taw.."
"dia cakap ngan aku nak jumpa ko nanti, bila dia datang sini"
aku "hermmm..."
tapiiii.....hemmm...beratnya...aku tak sanggup nak tengok kawan yang aku sayang dari sekolah rendah menangis...Encik A, aku harap ko ikhlas dengan pemergian atok tercinta..maafkan aku jika jarang contact ko =) ...aku just nak ko taw, aku xpernah lupakan ko kenangan bersama ngan ko...ko lah sahabat terbaik penasihat terbaik....take care dear


No comments: