2 October 2012

siapa tu AIZUL MARCELLO ?

assalamualaikum people...

ok aku baru je lepas mem blogwalking ke blog para teruna dan para dara

dalam banyak banyak blog, hati aku masih lagi suruh
"eh tunggu laa kejap nisa...tengok older post dya"
aku ni da laaa minat ambil gambar gambar 
*walaupun tak berpeluang nak pakai canon DSLR lagi*
aku suka usha blog ni...
*baru je jejak da syok..xpaham*
orang yang aku maksudkan tu AIZUL MARCELLO?
first jejak, aku cakap


"wooo..pes time tengok belog laki kaler purple...."
*time ni tak tahu pulak beliau abang kepada irine marcello*
"marcello?? macam pernah dengar nama blog marcello"
selongkar punya selongkar...
*ok abang kak irine*
why aku minat blog dia, sampai tak nak berganjak ke facebook atau blog lain
sebab utama
gambar yang dia tangkap semua cantek !! serius cantek
serius jeles sebab dia ada studio sendiri
*kengkadang bangga jugak dengan beliau*


mesti korang tertanya tanya kan siapa beliau?


aku nak rembat gambar dia pown tak berani..
sebab tak kenal detail pownnn
karang rembat gambar dekat google..kena saman pulak ngan dia
so pinjam kejap laa gambar header dia

cuba tengok muka dia??
dalam hati aku cakap..perghhh poyo
*maaf kepada owner blog AIZUL MARCELLO.lain orang lain tafsiran bile pertama kali pandang gaya macam tu..heheh ^^*

kawan aku tanya
"ko bukak apa? asyik lagu tu je"
aku jawab
"blog"
dia tanya
"tak bosan ke?"
aku jawab
"tak lahh sebab blog dya blog photography..cantekkkkk...pastu kan kan, ayat dia sempoi nak matiii"
kawan aku diam terusss..
aku pown teruskan perjuangan membaca blog beliau..
kejap algi aku pergi ke blog orang lain pulakk..
ok bye

p/s : kepada beliau..minta maaf kerana mengeluarkan cerita tentang anda secara sengajanya
*cop cop...macam lah dia nak datang blog ko nisa...stop dreaming*