2 October 2012

pelangi senja...nangis lagiii =(

assalamualaikum people...

malam malam cenggini memang jiwa sentap melanda lahh kan..
stop asking why... tunggu laa aku nak cerita la niii
sedang kawan kawan aku sibok mem'BUSY'kan diri dengan menepek gambar gambar aktiviti praktikal kitorang, aku pulak sibuk mem'BUSY'kan diri dengan aktiviti rasmi 
*da macam buat keje part time office hour pulak..hadap blog*
sambil sambil tu aku buka laa youtube lagu apa aku dengar , satu patah haram aku tak paham pastu dok rewind benda yang sama sebab malas nak tukar video lain.. 
buka facebook sentiasa tapi sekarang malas nak layan, tambah tambah ada gosip liar sedang di cipta oleh sang kawan yang agak 'mencari pasal' 
*guwa sabar...almaklum orang beriman*
sambil melayan blog, layan SMS dari dato' R
mood jadi kacau bila beliau sering mengatakan tentang 'ajal'....
yerr...aku taw as a muslim, kita mestilah senantiasa mengingatkan orang lain akan 'ajal maut'

tapi as a couple "GUWAAA TAK SANGGUP derr"
seriuusss, walaupun perasaan sayang tu semakin goyah kerana hal peribadi yang tak perlu di perbesarkan di blog, tapi hal yang di sentu itu sangat sensitif

jiwa 'kegadisan' guwa rasa di rentap dengan kata kata sebegitu
amboiii..beliau siap kasi pesanan
 "layan betol lagu PELANGI SENJA, lau ** xde ** dgr lagu tu"

weyhhhh... kau taw x air mata aku ni murah sangat mengalirnya...


'ya Allah aku redha dengan ketentuanMU'