9 October 2012

excited tengok masjid? kau da kenapa?


update lagi.... *mengeluhhhhh*
ok..hari ni my activities are........
*wahhh kemainn...macam ada orang nak hamek taw apa kau buat kan*
well well well....
ok ok hari ni tugas utama aku adalah pergi ke pejabat pos BESAR shah alam yang terletak di seksyen 13
nasib baik tak sesat...
aku pergi bersama kawan aku DAN aku memang suka susahkan dia..
*maafkan saya cik adek taf..hehe*
TUJUAN UTAMA....
*kau pikir aku suka sangat pergi ke sana?*
tujuannya adalah untuk mengambil perfume comel R-VO

walaupun the bigger bos kat selangor
tapi aku dengan gatal tangannya suka order yang dekat terengganu nun jauh disana
*memang suka membazirkan?*
tapi tak apalah....
ok selepas balek dari pejabat pos
aku dengan ringan kaki menjejakkan kaki PKNS 
tujuan pergi kesana adalah MAKAN
kemudian......
ehhh da2 laa tu 
pendekkan cerita
nak balek ke klang,
kita akan melewati laluan masjid salehuddin kan
*masjid salehuddin yang berbangunan biru tu...untuk sesiapa yang tak taw*
terletak dekat shah alam

well yang aku nak kasi taw dekat sini
aku akan over excited when i see the mosque
of course laa kan..
tak taw laa kenapa..
adakah ini di panggil "perubahan"
perubahan apa entah kalau perangai masih sama
tapi seriusss
memang aku berniat nak berubah !
aku harap sangat satu hari nanti aku dapat jugak jejakkan kaki dekat tempat sebegini indah
aku ada ajak kawan the best ever
si AMIRUL pergi tempat ni sama sama
i dont know why
*apsal ajak dia erkk?*
dan dia cakap insyaAllah =)
*senyum guling guling kauuu..heheh*