20 May 2011

~ku ingin kamu~

Dari semua bila ku jalani bersamamu
Ku ingin kau jadi milikku
Ku ingin kau di sampingku
Tanpa dirimu
Ku hanya manusia tanpa cinta
Dan hanya dirimu yang bisa membawa syurga dalam hatiku
Ku  ingin
Engkau menjadi milikku
Aku akan mencintaimu
Menjagamu selama hidupku
Dan aku kan berjanji hanya kaulah yang ku sayangi
Ku akan setia disini menemani….
Sentuhanmu bagaikan tangan sang dewi cinta yang menghiaskan dunia asmara
Dan membuatku tak kuasa
Ku ingin engkau menjadi milikku
Aku akan mencintaimu menjagamu selama hidupku
Dan aku akan berjanji hanya kaulah yang ku sayangi
Ku akan setia di sini menemani…
Di setiap akhirnya kau sentiasa di hati kecilku
Terindah untukku…
Ku ingin kau menjadi milikku
Aku akan mencintaimu menjagamu
Selama hidupku dan aku akan berjanji hanya kaulah yang kusayangi
Ku harap kau sentiasa di sini menemani
Selama ku masih bias bertahan
Selama ku masih bias bernafas
Selagi masih penuh cinta
Ku ingin sentiasa menjagamu….
“lagu tadi nyanyian kumpulan ROMANCE..komposer dia aku tak tahu lah sape…kalau korang nak kata aku komposernya pown boleh jugekkk (semua campak botol kat aku)..huhu perasan..
Ok lah…bukan tu yang aku nak cakap…lagu ni sebenarnya ada seorang hamba yang bagi kat aku(ohh bahagia gilerr..orang gilerr pown tak bahagia macam nie hahaha…dush!dush!dush!!! merepek…)
Di sebabkan aku da minat giler kat lagu nie so aku nak tuju kan lagu ni kat sibling2 aku..MATU,NANIE,KYRA,QIENA,FAIRUZ,ZIELA,PEAKY,JANNAH,BALKIS,EKIN,PIEJOT…memanglah lagu ni sebenarnya untuk kapling2 kan…tapi….EH TERSERAH saya lah…none of your bisnes ok!!
Sampai saya mati pown saya akan sentiasa menyayangi mereka kerana mereka merupakan kawan yang saya ada…susah senang saya bersama mereka…walaupun ada jugak segelintir kawan saya yang bernama tuuutttttttt…sudah melupakan saya…tapi its ok dia tetap kawan saya…saya nak buat statement ni…
Saya sayang dan terlalu sayang kan anda kawan2….e’ spirit de’ corps yang bermaksud semangat setia kawan…”
                                                                                                   Created by,
                                                       Norisha
            -noranisah binti ishamudin-

No comments: