17 May 2011

_4 lovely mom_

Selamat Hari Ibu..Happy Mother Days..

PERHATIAN!!!
Kepada puan Rahimah binti Abdul Rahim…
(she is my mom and only one mom as I have)
I just want wish..HAPPY MOTHER DAY’S for my mom..
Mom, thank you becOz give birth me in this world and take care of me until now…your services and sacrifice are value and I cannot pay your sacrifices…thank you againt…I really love you…
Terima kasih kerana telah melahirkan saya ke dunia ini dan telah memberikan sepenuh kasih sayang selama ini. Segala jasa dan pengorbanan anda tidak dapat di balas dengan wang ringgit…sesungguhnya anda adalah harta yang sangat-sangat bernilai yang saya ada di dunia ini…
Maafkan segala kesalahan kakak(nama panggilan aku dirumah) andai banyak menyakitkan hati mama..paling penting halalkan makan minum, wang ringgit dan kasih sayang yang telah mama beri selama kakak hidup di dunia ini…


Hahaha..malunyerrrr(+_+”)
Aku hanya dapat meluahkan sebegini hanya didalm Blogger je…kerana aku merupakan insane yang sangat pemalu…hihihi…menyampah aku…
So SELAMAT HARI IBU KEPADA SEMUA IBU-IBU YANG ADA DI ATAS MUKA BUMI INI..TANPA ANDA MAKA KAMI TIADA DI DUNIA INI..DAN TANPA DOA ANDA MAKA KAMI TIDAK AKAN MENJADI ANAK YANG SOLEH DAN SOLEHAH….
Ceh…ayat aku tak boleh bla…hahaha..nisa yang sengal…

No comments: