20 May 2011

buangmasa.com

Assalammualaikum..

Gua buang tuala sebab baru pas mandi2 solat
Gua tak jadi lipat kain sebab tadi mak gua pesan. Sat naaa mama..


Sebab..

Gua terbaca satu mende ni "nisa ! cepat la update blog! cuti pon busy ka?" Pastu ada smiley lidah tekeluar. Hekhek

Sebenaqnya cek dah update dah tadi. Pahtu cek tertekan home..Pehtu cek pon mencarut. *%^&9 ! #$%^!! Memang jahanam terus apa yang cek taip semua. Jadi cek malas dah.

Tapi demi cintaku padamu wahai sahabat :) "Uwek najis! najis !" HEHE. Takdelah. Demi kau girlfriend Bruno Mars,tarak hal lahh.

Kalau kau nak date dgn Bruno Mars ajak JB eh. Aku nak date sekali!"  :))

WEHH!Gua tak tahu nak update apa lah. Nak ke korang baca kalau gua update? Gua rasa sorang dua je nak baca. Itu pon kalau sudi. Bapak menyampah ayat minah ni.


Cuti ni kan,gua tak tahu nak buat apa wehh. As usual lah,babysitter part time tanpa gaji (macam nk jaga ank buah aku...YUNA),macam aje..padahal kakak sedara aku dah pi antar kat umah orang yang boleh dipercayai untuk menjaga anak dia...anyway forget it..

dan akulah


THE WINNER OF


pemilik tong perot paling besa,juara tido paling lama. Paling koman pon masak nasi sebab mama suruh. =,=

"Takde sape nak ajak gua kuar ke? Tak rindu aku la tu " =,=

ok tak mengapa...

No comments: