21 May 2011

byebye sis

Assalamualaikum W.B.T
Aku saje je nak bagi taw..(tapi bukan berlagak yerr Cuma berbangga) kepada adik aku yang bernama nurul Nasyrah…
Actually aku benci nak wat entri ni..nanti minah tu perasan pulak pikir aku rindu kat dia…
Hemmm…anyway TAHNIAH babe…sebab kau bakal menjadi ahli keluarga university…
Huhuhu sedih menonggeng kejap=(
Ok STOP!!
Aku tak tahu lah adik aku yang seorang ini dapat berdikari ke tak bila berada jauh dari keluarga…
Hemm…
Aku selalu memikirkan
Pandai ke dia basuh baju??
Pandai ke dia bangun pagi tanpa di gerakkan oleh pekikan tarzan mama aku??
Pandai ke dia nak kawal perbelanjaan??
Pandai ke dia nak kemas bilik??
Masalah negara betol..fening kepala ana memikirkan masalah budak seorang ini…
Hemmm..ok lah blog…pape pon aku berharap sangat yang dia boleh membawa diri dengan baik dan belajar rajin-rajin…most important is tidak memalukan keluarga…
I’m so proud of you sis….
**jangan dibaca oleh adik aku sudah blog aku ni…
Kang heboh di pangkahnya aku cakap aku rindu dia….huh!! malu gilerrr…
Mesti rumah ni akan sepi tanpa dia hahah..
Mana tak nya kita orang selalu bergaduh walaupun perkara kecik…
Ok la….aku nak tido..esok aku nak pergi hantar adik aku pergi uitm perak…
BERAM***…kau dari sini hahahha…(kakak yang jahat)

No comments: