22 April 2014

dream



di sebabkan hari ni jari ni berasa gatal gatal nak search itu ini..tetiba aku rasa dah wajib untuk aku prepair mencari something for soon...
saje gatal nak tengok tengok dulu, then baru boleh pikir how bajet we need kan..dreaming + early preparation = insya Allah good =)

dulu berangan sangat nak pakai kaler hijau emarald...hijau tu cantek...tapi kakak dia dah pakai pulak..tapi kalau jodoh aku bukan dengan dia (KALAU), aku akan amek kaler hijau emarald

ni laaa contoh kaler tuhh

tapi so k...ada lagi banyak kaler lagi...
sooo, jom search

kaler ni macam suwit suwit je kan...design dia pown tak overdos sangat..tapi ada tali kat site belakang pulakkk..xpe just researh dulu

yang ni cantek dan simple..




yang ni paling minat sebab colour dia...tapi aku taknak laa ada ekor2 kat belakang tu..payah laa nanti nak berjalan kan..nice sangat angan angan ko kan nisa..

pelamin macam ni pown dah kira ok laa kan..simple tapi kaler dia xminat laa
aku suka macam ni..simple je kan..tapi yang ni sesuai untuk bertunang maybe..hahaha

*nanti ada masa aku search lagi k..*














No comments: