14 April 2014

14APRIL2014



hari ni 14 April 2014, smart kan tarikhnya..alhamdulillah hari ni si dia dah dapat masuk kerja..this is first step to going more advance in his life..ya Allah Kau permudahkanlah segala jalan hidupnya semoga rezeki yang dia cari dan bakal peroleh adalah yang halal..murahkan rezeki dia..aminn

kehidupan aku hari ni adalah bosan, dan aku tido tido dan tido...kehidupan kat sini tadi terasa kosong sangat...tapi nasib baiklah ada kawan kawan..at least masa aku tak terover pikirkan dia sangat..nanti sedih lagiiii...

petang tadi aku sempatlah tengok muka dia dalam 5 minit 10 minit...cukuplah kan dari nanti tak jumpa langsung..

ok lahh aku nak sambung main game dulu, hilangkan bosan, baju dah packing siap2 nak chow..

ya Allah jagakan dia untuk aku yer..

No comments: