18 April 2014

18/4/2014 (last training)

assalamualaikum....

hari ni hari terakhir aku disini (negeri sembilan)..alhamdulillah aku selesai jugak dekat sini...
hari ni aku gi cyber jaya sebab menguruskan hal rumah..penat..penat sangatttt...tapi sebab hati aku meronta ronta untuk simpan tenaga sebab aku nak jumpa dengan dia buat kali terakhir (mungkin), tak sabar kowt menunggu sampai kat rumah...waiting waiting dan still waiting...
ok hari terakhir ni jugak aku tak amek makanan dekat bawah, sebab nak makan dengan dia buat kali terakhir (mungkin).
aku hantar wicet kat dia nak ajak keluar...tak sabar kowt nak tunggu 'ok' dari dia...tapi (babak air mata)...dia ada game dan dia ajak keluar jenjalan kejap (dalam kepala pikir maybe naik moto)..hemmm ok laa..demi menjaga hati dan permintaan terakhir aku untuk jumpa dia sekejap pown jadi laa...
dan bila keluar dengan dia, jalan jalan dan jalan (permintaan dia kan nak berjalan)..jalan jalan jalan dan jalan..kaki melangkah dan terus melangkah....dan aku nampak kedai...dalam hati ingat nak pergi minum kejap laaa...tapi kitorang patah balik...yelaa..nama pown nak berjalan jalan...ulang balek berjalan jalan....BERJALAN JALAN NISA...kau paham tak nisa maksud berjalan jalan..jalan je tak minum pownnn...
ok jalan jalan jalan jalan dan sampai aku balek rumah...
pergilahhh kalau nak main badminton..(hati fikiran perasaan semua menjadi tawar setawar tawarnya)
dalam hati
"kalau macam ni gayanya kalau aku tetiba dalam keadaan susah macam accident ke, apa ke memang terdesak perlukan dia dan dalam masa yang sama dia memang ontheway ada game, aku dapat rasa game tu lagi penting dari aku..and dia dah tunjuk kan bende tu....tak pelaa nisa kau maafkan je laa dia..kau dah taw kan dia memang pentingkan benda tu dari kau even kau dan MENTION kan kat dia yang kau akan balek selepas subuh..dan dia masih dengan game dia..ok game lagi penting...jadi nisa kau tak payah laa nak menangis sebab dia ke hape ke...sebab dia memang anggap kau penting..kau penting nisa dalam hidup dia..dalam hidup dia, tapi bila situasi sebenar, kau tak penting even ni detik2 kecemasan detik terakhir maybe kau jumpa dia..."
dia ada cakap kalau dia free nak jumpa pukul 11..tapi sekarang dah pukul 12.55a.m, kau masih nak mengharap ke nisa...kau masih nak emngharap dia akan jumpa kau ke??? nonsense...stop dreaming stop hopeful laa nisa...!!!
to my dear,
JAGA DIRI BEBAIK, SAYA SAYANG AWAK !!

No comments: