26 April 2012

semua dah berubah

assalamualaikum people

wahhh sehat kah anda semua..rasanya dah lama aku tak jejak dekat blog aku ni...
selalu stalker blog orang...ketaranya kerana...bila aku open je blog...WOW apsal lain sangat...
rupanya tuan yang mencipta blog sudah membuat perubahan...nasib baik aku tak bodoh bab IT ni...walaupun sometimes and many stupid barangkali.....
sumpah aku suka perisian blog yang lama...yang baru ni buat aku macam rusa masuk kampung kowttt..DAMN..
pape pown sekarang aku sedang sibuk menjalani final exam..wish me luck ok people.
dan aku taw aku memang bodoh dan sangat sangat bodoh menguasai matematik..buktinya KDB atau nama gelamornya strenght of material...huh!! sengal..!! so how..???
harap people people yang ada dekat rumah ni dapat membantu aku....
apa apa pown aku doakan warga politeknik sekalian cemerlang dalam menjawab final exam and get DEKAN in your result ! amiiinnnn....

p/s : sedang melakukan sesuatu yang agak comel tapi buang masa untuk dato' R =)