5 May 2012

history of this month...

assalamualaikum people =)

wahh..banyak aku nak merepek pada kali ni...alhamdulillah my final exam in done..so far the soalan boleh jawab...terima kasih kepada "cikgu" free yang tak pernah kenal erti penat....even aku tak pandai at least i try my best hope "OUR" result is okay..amiiinnnn....

aku da selamat sampai dekat rumah...credit thanks to mama dan babah kerana sudi menghabiskan masa mengambil aku dekat kelantan..its a long time to sampai dekat kelantan..sakit punggung woiii lepak2 dalam kereta...aku rasa terharu gilerrrrrrrrr..sampai dekat rumah dah petang..eddy (my adek sedara) ajak main badminton..perghhh urat aku tergeliat jugak la kan..but its so k dah lama tak luangkan masa kan...enjoy =)

bulan 5 i think this is special sikit..sebab my dato' R punya birthday kan...sorry dia belum jadi hak aku sepenuhnya...so aku dah plan nak buat something special..yelaaa our relation dah dekat 5 tahun (alhamdulillah) so saje nak buat lain dari yang lain..so aku cari idea...kau nak taw x, idea tu datang time aku tengah pulun otak in final exam...gila dowwww.. alhamdulillah the "suprise" be done today =)
sekarang untuk publish je...tapi bukan sekarang..bila tiba masanya aku akan tunjukkan kat korang..agak agak dia terharu tak?????