6 April 2012

my answer for yours question

assalamualaikum people


wahh entry aku macam hape je kan..
ok..kenapa aku tak boleh jawab secara depan-depan ??? 


maybe "berdiam lebih baik dari berkata kata"



adalah beberapa people ni tanya aku kenapa aku minat sangat dengan K POP sampai korang bagi gelaran "nisa KPOP"  =="
kenapa????

laaa...aku bukan baru suka dekat KPOP..da lama kowttt..
sebelum tercetusnya demam KPOP dekat malaysia ni..
seriusly sesetengah people je taw aku gila dekat TVXQ...yeahhh my beloved..

dan now aku minat pulak dekat FT island, CN blue, lee hong gi, hwang tae kyong dan banyak laa..tapi PERINGATAN !!
 kau cuma suka dekat artis korea yang lelaki bukan perempuan..hahah

sah sah terbukti aku gatal miang keladi buntal. <-- gelaran tah apa apa..nisa idiot !

ok laa...aku malas dah nak pikir..lain orang lain minatnya...so bukan kacau korang pown if aku minat korea or   japan pownn..hemmm...
aku sebenarnya teringin nak menguasai pelbagai bahasa macam perempuan yang gila kuasa tu...tapi sebab kan otak aku yang agak lembab ni susah nak grab sesuatu words tu jadi aku start dengan nyanyian dulu...
so tak salahkan... harap korang sokong lah..jangan lah nak mengkritik atau menghina aku even aku minat benda-benda yang macam ni..sesungguhnya aku gadis kuat touching..

aiiiceewahhh...


p/s : walau hati tengah di kecewakan..(ayat kelas kemainn)..tolong jangan tambahkan serabut di kepala ini..pehlisss i begging youuu...fening betol dengan masalah yang melanda...nisa be strongest people =)

No comments: