9 April 2012

tak banyak pown awak..boleh tak??

ASSALAMUALAIKUM people sekalian..

hari ni kehidupan sangat lah kucar kacir..oh penat..!! balek kelas terus capai my "bantal giler busuk hapak" dan sleep like a boss..bangun tido pulak lambat giler pukul 7.50 p.m like prinses (prinses abah kau ! )
but semua itu heaven belaka...
terima kasih brodband semalam sebab semua berpakat taknak ada line..naseb baek ada ABPH..semua artis nampak cantik dan hensem..terutama V.I.P (wajib puji ! )

ok tanpa buang masa aku nak buat request dekat
HENCIK babun de la vinci aku (kelassss kau tiltle yang aku kasi)

awak awak...kalau lah saya jadi the best wife in the asia in the world...and in the alam semesta
can you buy me this cute car skyline


tujuan utama senang sikit saya nak powi keje nanti...boleh bawak anak anak anak anak nanti.. (konon)
berbaloi kan..daripada awak dok tukar tukar henpon..dari samsung galaxy tu samsung galaxy ni baek kasi saya kereta..AARON AZIZ pown dapat kereta (sebab dya menang ABPH bingaiii..)

ok laaa...saya harap awak setuju..hahahah..

boleh pulak nak request benda cenggini..kompom tak telan air liur dya..hahahahha bongok !

No comments: