3 June 2011

visit my sis

Hai blog..hari ni bersamaan 3jun2011...before i start my story i want say ASSALAMUALIKUM =)

Ehem ehem..alright...
Hari ni aku bangun seawal pagi nak giler selepas ayam2 bangun...
(apa kaitannya...ahhh..whatever)

Aku bersiap-siap..dandan secantik yang boleh..tapi tak adalah make-up 10 inci...
(gua tak mainlah)

Pakai yang simple dan menutup aurat dah ok..betol tak??
Kenapa aku bangun awal pagi??
(sebab selalunya aku la queen yang bangun paling lambat)
Kenapa aku bersiap bagai nak rak??


HAAA..
The answer for your question are..

AKU NAK PERGI MELAWAT ADIK AKU KAT PERAK...



(haii..untunglah dapat sambung belajar dekat degan rumah...keciann kat aku yang kena campak jauh kat kelantan=(..nasib badan..tapi itu tak bermakna aku lemah...)


Oklah..dipendekkan cerita sebab tuan punya idea belog ni taklah tinggi mana pown


Sebenarnya aku nak melepaskan rindu dekat adik aku yang sangatlah ngok dan ngek...
Itu aje...
Tak de yang menark pownnnn...hehehe

~adios amigos~

No comments: