4 June 2011

theBELOVED

Assalamualaikum..walau canggih mana pown dunia hari ni, tapi sebagai islam kita wajib memberi salam dan menjawab salam...
Ok lah..today is Saturday mean 4JUN2011...


Hari ni aku nak memperkenalkan kawan2 dan orang2 yang paling aku sayang dalam hidup aku....

Aku nak mulakan dengan cik NORIZAH BINTI SELAMAT..umurnya sebaya dengan aku..dia ni kawan aku di POLOTEKNIK KOTA BHARU..selama aku kenal dengan dia, dia ni bolehlah dikategorikan seorang yang baik,lembut..tapi dalam masa yang sama dia ni kasar dan ganas..hikhikhik=)

Seterusnya aku nak kenalkan kepada 11 orang kawan2 aku semasa aku berada di sekolah menengah teknik DATO’ LELA MAHARAJA...

QIENA,MATU,ZIELA,PEAKY,FAIRUS,JANNAH,BALKIS,PIEJOT,EKIN,KYRA,NANIE....


Mereka nilah yang sentiasa berada bersama dengan aku semasa susah dan senang..aku sayang sangat giler2 dekat dorang...
Starting from qiena..nama penuh dia NORSHAKINA BT SABIDIN....dia seorang yang baik,peramah,chumel lah jugak...tapi dia ni paling takot dengan katak..hisyhh..tak paham aku...tapi dialah tempat aku meluahkan segala spisis masalah yang melanda..at least dia pendengar yang setia..tanpa dia siapalah aku...

Next ialah matu..nama penuh pompuan otai ni ialah FATTEMATU ADDELLA bt NAFIS..hamek kau panjang berjela nama dia..ciann laki dia nanti nak menyebut nama dia time akad nikah nanti..issyyhh3x...tapi walaupun dia macam tu aku sayang sangat dekat dia.sebab dia adalah dia..dia tak pernah jadi orang lain..thats why i like...dia juga merupakan tempat aku meluahkan segala macam problem..thanks sayang sebab sudi menjadi kawan saya...

Ok ini kisah pasal cik ekin atau nama sebenarnya NURUL ASYIKIN BT ZAINAL..dia ni seorang yang have fun..sempoi gila babeng wa cakap sama lu...minah ni kan minat fanatik tahap giledekat stacy ngan miley cyrus... tapi ok lah kan..stacy ngan miley pown memang giler2 sama macam dia...

Ni pulak kisah kak fairus..mak ngan abah dia bagi nama NURUL FAIRUS ATIQAH BT MOHD NAZLAN...ni lagi sorang nama bukan main panjang, dah macam rail komuter panjang bebeno kau...dia ni kira dalam kategori yang sangat chumil...for me lahhh...sebab segala tindak tanduk yang dia lakukan sangatlah chumil..terutama kalau dia buat muka merajuk..oh gosh!!!

TARRRAAA miss world ni nama dia NORFARIDATUL EZZANY BT ABU SAMAH atau nama glamor dia nunny..dia ni memang cantek tahap gilerr...dia ni merupakan bekas kawan sekatil aku...

Dan yang lagi sorang ni nama dia NORHAFIZAH bt NOORZAM atau orang panggil dia piejot..dia ni yang paling kecik dalam kelas dan paling otai walaupun dalam kelas dia pendiam...kiranya dia ni queen segala fly lah...dia ni budak baru dalam kos KL(kejenteraan ladang).sebelum ni dia sekolah dekat Perak..

Yang ni pulak pasal BALKIS BT ELIAS..short name and simple..dia ni mempunyai mata yang sangat sepet..dia ni berasal dari Johor Baharu...dia ni simple..tapi baik..

Ok ini pulak berkenaan dengan minah rock jiwang iaitu cik kyra ataupun SITI KHAIRAH BT MD.RAIS..aku start dengar lagu jiwang sume berpunca daripada minah ni lah..tapi aku memang suka dengan gaya dia ni..wat apa yang dia suka tanpa kisah akan orang lain..walaupun dia macam tu tapi dari pandangan aku dia ni seorang yang berfikiran matang...

Kawan aku yang lagi sorang ni, walaupun sekarang aku tak pasti dia tengah buat apa tapi aku takkan lupakan dia kerana dia adalah kawan susah senang aku di sekolah dulu..nama dia NURUL JANNAH BT SALLEH..nama pown jannah mestilah orangnya cantik lagi meletup kau...

Yang ni nama dia AZILA BT WAGIMIN..dia ni kawan yang first2 aku kenal time form4..dia ni paling baik..keluarga dia semua baik..aku suak..yelah takkan nak suka dekat orang jahat kot..ape lahhhh...

Lastly budak yang bernama HALIZA bt OTHMAN ...tak pown korang boleh panggil dengan gelaran haliza misbun hehehe..dia ni kira yang paling alim lah...tapi sebenarnya zalim..aicehcehceh...tak delah aku gurau je..dia ni memang boleh lah di buat calon bini...sekarang ni dia dah semakin vouge and the vass...jelous i taw...hehehe..

Sebenarnya ramai lagi yang aku nak kenalkan dekat korang..tapi nanti2lah yerkk..kau pikir sengang ke nak menaip..penat taw tak...
Anyway kepada semua kawan2 aku..aku sayang sangat dekat kau orang...
Saya sayang kau.kau.kau semua=)

No comments: