12 June 2011

cuti2 sem

assalamualaikum w.b.t

wauu..semak giler blog aku..da lama tak update sebab no story to share..

ok hari ni, aku nak story kat kau.kau.kau dan kau jugak...
aku sekarang ni ada kat PULAU PINANG...kat cerok mana??
ni cek nak habaq maii..cek sekarang ada kat mak mandin.
apa?? dekat mana??
korang tengoklah kat dalam peta..
duduk dekat sini memanglah tak boring sangat sebab aku boleh cuci mata melihat pakwe2 yang sangat tak hensem..hehehe
sebenarnya, aku datang sini cuma teman my sister cousin(tah betul tah ak aku merepek englisn)sebab dia baru pindah rumah and dia try2 nak bawak kereta..
sementara aku tengah cui sem dan tak de buat apa2 yan menarik..baik aku meluangkan masa aku yang terlebih luang ni dengan cuti2 malaysia...hehehe

korang nak tahu tak..
hari ni ak dapat gelang dari one boy..thank you giler2 dekat 'boy' yangbagi aku gelan tu...insyaAllah aku akanjaga sebaik mungin..


ok cau bro...wassalam =)

No comments: