27 June 2011

sharing is CARING

ASSALAMUALAIKOM..kom apa kombek, bek apa bekmen, men apa mentol, tol apa tolak, lak apa laksa, sa apa satu, tu apa tunang, nang apa nangkah, kah apa kayu, you apa...you BANGANG.!!

HEHEHE...
pernah tak korang menyanyi kan lagu kanak2 ni??

tipulah kan kalau kata tak pernah...

FLASHBACK di zaman kanak2 semula...
menyanyi,memekak terlolong mcm orang gila,berlari-lari mengalahkan atlet pencen
owhh..indahnya dunia ketika itu...(ok stop)

today is TUESDAY_28JUN2011
yang pasti hari ini bukan hari jadi aku, bukan hari jadi adik2 aku, bukan hari jadi mak aku, dan bukan jugak hari jadi bapak aku...serta bukan hari jadi kawan2 terdekat aku...

tapi hapa-hapa pown aku nak wish happy birthday lah kat sape2 yang rasa diri dia tu lahir hari ni..


anda sangat bertuah kerana boleh hidup di dunia seperti sekarang ini..

so please go back and say the BIGGER thank you to your mom..

THANK YOU MAMA..KAMSANIDA..ARIGATO..SHUKRAN...TERIMA KASIH..


penat lelah mama kau melahirkan kau...akhirnya kau sekarang dah besar sebesar anak gajah...

MAMA,
i love you lahhh..


big smile for you mama

No comments: