27 June 2011

theNORA ELENA

Ahmad Seth Tan Bin Abdullah Review.


Assalammualaikum


Finally, habis episod Nora Elena. Big thanks to TV3 dan you tube..tanpa you tube aku tak dapat nyerr nak rewind balik cerita ni sampai lebam biji mata aku tengok..
Apa yang aku dapat daripada cerita ni ialah aku tak pernah jumpa lagi lelaki sesabar Seth(Aaron Aziz) hahahaha.
Tapi aku harap watak Seth yang sabar dan gila babee punya romantik tu tak jadi kegilaan orang yang tengok cerita tu. You know what, ITU ADALAH LAKONAN hahahahaha. LMAO ! Tapi tak tahulah kalau kat luar dia macam tu jugak. Who knows. Yes,truly yes dia handsome and and and stok badan sedap peluk. Yes bhahahaha.
## kau nyer story memang melampau..tapi aku sukesuke X))


*Lelaki pakai kopiah putih ? Selalu pergi surau ? Takde hal lah asal badan ketul-ketul hehe. No, just kidding.

No comments: