19 November 2014

tabahlahh ye nakkk



Sesaat Kau Datang……..
Sesaat Kau Hilang………
Kemunculan dirimu…..
Penuh misteri………..

disaat diri ini sebokkKKKK sangat menghitung hari nak berjumpa tiba tiba hamba Allah datang melenyapkannya...haisyhhhh xpelaa hatii minta bertabah laa yerrr...half day merajuk bawak diri...cehhh jiwa sentap betol..cepuk jugakk minah nii

makan xlena, mandi terlebih basah, tido sampai tak sedar diri..hahah melampau sangat peribahasa tuh
tapi bila diri ni dapat menerima kenyataan duniawi...tiba tiba muncul sesuatu benda yang baru...huwaaaa perit pedih pahit semua ada laaa...sampai hatiii...

jadiii tambah tolak darab bahagi equal continue perang dingin..

aku bukan lari dari masalah, aku bukan nak menyorok aku bukan nak menyusahkan hidup orang lain, tapi berilah aku ketenangan sikit..mulut aku macam mana pulak...pantang diajak bergadoh, mula urat leher nak tegang..so biar aku relax bawak diri jejauh sampai dah tenang...


Sungguh kejamnya dirimu….
Mengkhianati cinta yang ku semat di jiwa
Kau hancurkan segala harapan…
Kau remukkan cinta yang telah kita bina…..

lalalalalalala

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..
Kerna hatiku masih mencintai
Dirimu dengan sepenuh hati…
Tapi ku ikhlas melepaskanmu…
Karena aku manusia biasa…..

sangattttttt drama taw minah niii bila dengar lagu nak menangiss..herghhh hati tisu !!



TQ reading (>,^)v,

No comments: