10 May 2012

padan muka

assalamualaikum people...

wahhh...seronok betol kau nisa duduk kat rumah je...
eh mestilahhh...sapa yang tak suka duduk rumah..
dan aku nak berterima kasih kepada politeknik sebab bagi cuti yang sangat panjang 2 bulan tu..
jadi dua bulan ni mak aku kena lah hadap muka aku yang comel lagi menyampah ni... (stetment bingai)
seronok betol aku duduk rumah walau pun aku tak online..
sebab aku nak mengajar diri aku supaya jangan nak hadap laptop sangat... (hasilnya....bolehlahh)

sepanjang aku duduk rumah ni..tak lain tak bukan asyik hadap cerita korea je....
nasiblah kan..sapa suruh 8tv keluarkan cerita korea dengan menawarkan jejaka jejaka hensem dekat tv tuh..aku memang pantang..hehehhe

jadi padan kua dekat semua orang dalam umah ni sebab aku dah balek jadi tv pebret aku yang selalu aku akan buka selain tv3 adalah 8 tv..so no kartun kartun...HAHAHHA
ok sekarang aktiviti utama yang sedang aku lakukan ialah membaca buku lesen memandu...
nasib aku ni jenis senang menghafal sikit..jadi jawapan dan soalan memandu..insyaAllah aku akan usaha untuk lulus...so people please pray for me...