10 May 2012

my FAV belog...i'm ur stalker


assalamualaikum people

aku nak buat pengakuan yang paling jujur giler ni...
korang mesti ada blog yang menjadi fav kan kan kan...??
ala...nak malu wat pe...bukan dia taw pown ko stalker dia ke tak...why not kita share share each other..
wah nisaaa..speaking ko sekarang..
mungkin sisa sisa baki semalam...nak tahu kenapa dengan semalam??? nanti aku story kat kau..

ok blog yang menjadi fav aku ialah


   :) maria elena
       ^^ dr HALINA

why i choose them??
because..blog mereka mempunyai pelbagai ilmu and story yang for me its interesting..seriously..!!
kalau korang tak percaya korang pergilah kat blog yang aku target kan tuuu..

tapi kalau korang perasan lah kan..kebanyakan blog yang aku suka semua in inglish kan???
sebab nya i want repair my language (boleh ke kata repair??)..watever Silly
tapi betul lah...aku bangga giler dengan dorang..respect impak maksima yauwww..
lagi satu dorang banyak mengekalkan mengenai islamic..wauuwww..!!! amazing..!!
so aku banyak baca tentang islam dan keindahan islam dari mereka...walau pun ada jugak baca dari sumber lain..

why i choose maria elena???
sebab kawan aku suruh aku tengok you tube dia yang superb dan gilee..so no wonder lah nama blog dia pelik..sebab dia memang pelik..tapi dia cantik...
lagi satu dia keje sebagai engineer..so aku yang BAKAL engineer wants to be like her Approve...insyaAllah kalau aku belajar rajin rajin...heheh.. # jangan nak over berangan lah nisa oiii

second yang menjadi pilihan blog aku..
blog ni selalu lah jugak aku stalker sebab..entahlah..maybe aku nak kenal lebih rapat who's wife kepada angkasawan yang hensem meletup kowtt..sape lagi kalau bukan dr halina...
and now mereka dah jadi mommy and daddy kepada little cute bella...
dan kat blog ni banyak lah kisah dan tips dari seorang doktor..sorry aku bukan nak jadi doktor..lagi pown aku spesis yang takut kepada darah dan jarumConfused...

third pulak aku baru je start stalker dia...
dulu aku tak kenal sape dia..lepas blog ni naik je dekat facebook pasal dia dan ally iskandar..so aku dah start meng usha...
gilerrr laaahhh...dia menceritakan tentang kisah beliau yang sedang belajar dekat KOREA...
whats KOREA..south korea...eh itu tempat paling aku nak sangat pergi..tapi masih tak berpeluang.. #sindromjelesmelampau..
setelah di stalker...dia merupakan pelajar jurusan mechanical engineering..tetiba sama pulak dengan aku..cuma aku bahagian pertanian...gilaaa kau.. aku bangga kowt dengan dia..sebab dia seorang yang pandai..kalau tak pandai, takkan dia boleh sambung belajar dekat korea..betul tak??
beruntung ally iskandar....

keEMPAT pulak...

aku suka jelajah blog aico yang berada dibwah naungan my abang long ADAM
kat blog dia banyak lah maklumat yang senang aku dapat hehehhe...

ok sekarang aku nak blah...nanti nanti lah  aku cerita pasal hal semalam..di mana aku dan tempat belajar memandu...whats going happen... tetiba malu Embarrassedpulak kalau nak dipikirkan semula ...ahaks..

wish me luck for this saturday k...ujian komputer 
bye peoplehttp://images.zaazu.com/img/praying-animated-animation-praying-smiley-emoticon-000338-large.gif