27 February 2012

the KORBAN not QURBAN

hey dude assalamualaikum...

aku sekarang terasa sangat kosong sebab tu aku boleh meludahkan segala macam perasaan dekat belog kini berwajah baru walaupun tak vog vedevas macam korang punye belog..tapi aku syukur...credit thanks kat encik hensem kyla kerana sudi meluangkan masa meninjau ninjau belog aku...
ada masa aku akan edit lagi supaya jadi cantek menarik tertarik..ok stop..!! sekarang adalah segmen membelog diri..bukan segmen mengedit belog..

so ko nak taw tak WHY WHY WHY aku meletakkan entry sebegitu rupa?? why why why...??
aku nak tanya pendapat kau orang laa kan..kau orang sanggup ke berKORBAN untuk pakwe kau orang??
maksud mudah aku adalah menarik diri..

makna paling mudah sanggup berkorban setelah kau mendapat tahu bahawa ada other girl minat tahap maxima melampau dekat pakwe kau orang tetapi sayangnya pakwe kau orang da ada kau orang dan dia meluahkan pada kau orang..jadi what ur reaction??
                                                                a) buat bodoh
 b) menangis guling guling

 c) serang je pompuan tuu
                                                                d) redhooooo


hemmmm ==" op kos buntu right...
aku sekarang tak tahu nak habaq bagaimana...nak bergantung pada takdir??? itu dah macam menyerah giler..
haiyakk!!! tak tahu lorhh macam mana nak cakap...gua buntu tahap I.C.U da ni...

pesanan penaja untuk wanita tersebut
"assalamualikum...gua taw lu kenal gua dan gua pown kenal lu..gua taw lu ada in love kat babun gua..tapi gua tak jeles pasal tu..feeling masing2 memang tak dapat di tahan kan..ko dan aku bebas nak bercinta bersayang pada jejaka yang sama..dan gua tak kisah kalau TERpaksa lepaskan babun gua yang lu suka tu..tapi gua risau lu boleh ke jaga babun gua sebaik yang mungkin agar akidah dan akhlak babun gua tidak terpesong dengan budaya remaja zaman kong kali kong ni???? kalau lu betol2 syok mati kat babun gua..peh lisss laaa inbox gua atau face to face..tapi sekarang gua jaoh..so untuk face to face agak susah...don worry encik gadis..gua pown perempuan gua paham.."

haiyakkk konon aku ni angel laa..tapi biarlah hati aku sakit sekarang daripada sakit yang akan datang..
ya ALLAH pleaseeeee...!!!!!

sumpah gua suka lagu ni..
sebab V.I.P nyanyi dan takde kaitan ngan problem gua..

ok bye..

No comments: