5 February 2015

first kawen budak poli..TAHNIAH


tanggal 1februari bertempat di rumah isteri sason, aku dan 8 buah kereta berkonvoi pergi ke destinasi yang berlangsungnya majlis kawen2..
eh ayat kau nii macam pelikkk je..clishe sangat weyhhh..ok buat ayat biasa

hari tu, aku dan budak budak bekas poli pergi ke majlis kawen si sason,
sason ni kawan kepada si memok.
nape sason?
tu bukan nama sebenar taw, nama panggilan manja dipoli sebab muka dia ada iras2 yasin senario dan kalau buka mulut je mesti kitorang gelak guling guling..haisyhhh suruh masuk MLM xnak..xapolaaaa...tapi rasa syukur sangat, tali persahabatan kitorang tak pernah terputus. masih connect lagiii..sason ni pown keje kat tempat keje yang sama dengan aku..
alhamdulillah segalanya selesai..

ni de gurls poliii..

aku gigih laa weyhh pergi GM Klang semata nak jadi ala ala gadis kampung,
pakai baju kurung cotton..
puihhhh laa weyhhh nisa oiii..
bila aku pakai baju yang aku beli tu, tetiba terasa macam dekat poli pulakkk..perasaan dia macam nak masuk kelas pulakk..ehhh kau dah kenapa..orang patot nye fefiling nak naik pelamin amek berkat pengantin, kau nak fefiling dalam kelas pulakkk...


yang ni half bebudak poliii yang kitorang konvoi tuhh..perghhh kemain rancak kau konvoi 8 kereta,
almaklumlahh memasing dah bekerja, memasing poket dah tebal, purse tu sampai xde space nak letak duit..ehhh menipu kan..hihihi..

alhamdulillah..ni kenduri pertama aku pergi sepanjang 2015 dan kenduri pertama jugak aku pergi untuk budak poliii...next who?? am I?? aku lambat lagiii

ha'a baru perasan xde gambar aku dengan memok, where his going?abaikan


p/s : aku dah bagi taw kat mama yang si memok nak masuk merisik, perasaan berdebar kencang..tapiiiiiiii.....





TQ reading (>,^)v,

No comments: