12 January 2015

tolong jangan comel sangat





tolong lah jangan comel sangat, tak menahan rasa gelora dihati nak memiliki awak.
tapi bukan sekarang. rasa macam comel pulak yang warna putih turqoise tuh..

banyak jam jam yang cantek di



TQ reading (>,^)v,

4 comments:

iryanty ahamad said...

salam kenal anisa...cantik jam yang coklat tu

iryantyahamad.blogspot.com

Mad Parihh said...

cantikkk , hehee . singgah sini :)

http://www.blogparihh.com/

amirnawawi said...

Kalau dah berkenan tu kena beli terus.. hehehe


Mintak tolong VOTED saya kat sini boleh? Klik voted sahaja. Terima kasih :)

http://bit.ly/ambankamir

A.N.I.S.A. said...

iryanti ahamad : itulaa semua cecomel sangat kannn... =)
mad parih : cantik kan..jam untuk lelaki pown ada taw...ye2 sila singgah hehe

amir : kalau poket berkepok kepok, memang terus sambar dah awak.. =)