11 January 2015

Bebel : masalah oh masalah



Memang tahun baru ni kehidupan sangat sangat mencabar..aku sendiri tak tahu nak gambarkan..sampaikan aku terpaksa AL untuk bulan niii..huhu
masalah ni bukan berpunca dari aku tapi dari orang lain tapi semua sebab kau adalah tanggungjawab aku, so nak tak nak, sebab aku dah janji nak jaga sebaik mungkin, aku kenalah buat sperti apa yang janji kan...tapi ingatkan panas sampai ke petang, rupanya.....hadoiiii stress..
disebabkan stress aku melarikan diri mencari ketenangan...aku ni bukan boleh stress overdos, kang mulalah nak mengamuk sakan..erghhh emo je aku niii..
lepas dah selesai satu masalh, eh2 boleh pulak datang masalah baru..ini memang berkaitan dengan aku..sebabkan aku semua purak peranda..sebabkan aku semua kacau bilau..oh shit !!
terasa diri ni tersangat sangatlah bodoh untuk menguruskan sesuatu benda..

kisahnya kerana lately ni aku tersangat sangat busy di tempat kerja sampai email by email aku xsempat buka, bila email xbuka, xdapatlah baca, bila xdapat baca, so aku macam orang bodoh tak taw pape yang berlaku..bila macam tu, semua kelam kabut...maaf sangat sangat..

next time, aku harap perkara ni xberulang lagii..nisa, please jangan tutup periuk nasi sendiri...harap everything ok after this T__T

(sumpah weyhhh rasa nak menangis sangat..)

motip gambar?? yup kerja ni macam main game jugak (tapi aku bukan fanatic game), kenalah pandai mengatur strategi ye dok??pape pownnn aku akan cuba bertahan dan terus bertahan..for me, standard kalau masalah ni datang, kalau masalah xdatang aku akan kekal sama di tangga sendiri kan kan kan..so nisa NEVER GIVE UP !!


p/s : da 2hari hidung dok berdarah..apa kes 



TQ reading (>,^)v,

No comments: