14 February 2014

hope can change

assalamualaikum people

sekarang aku adalah pelajar INSEP dan alhamdulillah semuanya masih dlaam keadaan terkawal cuma aku rasa takut sangat dengan environment di luar yang majority adalah waka waka people (negro)....hope that people can be kindly...
banyak jugak yang dapat aku belajar sepanjang 2 minggu dekat sana..aku mengaku aku adalah manusia paling bangang di alam semesta ni...tapi i'm try my best to change my mind and grab quickly whatever comes...sebab aku mengaku zaman aku sekarang semua nak cepat kannn..
sebenarnya aku nak cakap yang aku tengah menghitung hari nak konvo...and sebelum tu, aku kena uruskan beberapa dokumen yang perlu di pos kan yang perlu di bayar..dan aku merujuk semua bende di laman web poli aku...sedang rujuk2 tu, aku saje tengok video yang doragkasi tatatertib nak berkonvo kan, and last, aku yang sedih

to my parents, sorry coz xdapat nak banggakan nama family, xdapat nak bawak mak ayah aku naik pentas dengan result aku yang entah apa apa u kan..hemmmmm

nisa please be change !!!

No comments: